quarta-feira, 26 de novembro de 2014

New In # 1



Hoje, venho vos mostrar a minha mais recente aquisição… estou completamente In love!

Confesso, que aos uns anos atrás era impensável usar colares, pois não era que gostasse muito. Também na altura ainda não existiam estes colares statement (pelo menos que eu soubesse) e caso existissem não eram fácil de encontrar.
Mas desde que surgiram, apaixonei me completamente. Ficam super bem com um look mais sofisticado e podemos usá-los com um look mais casual. Resultam na perfeição e dão um toque requintado mesmo a um look mais simples. Digamos que marcam a diferença num look.
E vocês gostam?
Beijinhos*
MT

Today, I come to show you my latest acquisition ... I completely In love!
I confess that to a few years ago was unthinkable wear necklaces, because that was not liked much. Also at the time did not exist these necklaces statement (at least that I know) and if there were were not easy to find.
But since emerged, fell in love completely. They are super well with a sophisticated look and we can use them with a more casual look. Result in perfection and give an exquisite touch even a simpler look. Say that make a difference in look.
And do you like?
kisses *

MT

1 comentário :

  1. such a stunning necklace! great purchase!
    following you on bloglovin', hope you'll look for me too. see you around!


    a possible fantasy

    ResponderEliminar